🔥Ved temperaturer over 25 °C kan vi desværre ikke garantere, at produkterne forbliver intakte og ikke smelter under transporten🔥

KoRo hjælpecenter

På denne side vil vi forsøge at hjælpe dig med alle de spørgsmål, du måtte have.

Min rabatkode virker ikke

Generelt tilbyder vi kun rabatkoder på 5%. Koder, der lover en højere rabat, er kun i enkelte særtilfælde genereret af os. Hvis du er den heldige ejer af en rabatkode, skal du være opmærksom på udløbsdatoen. Du kan kun bruge én rabatkode per ordre.

Kan jeg ændre leveringsadresse eller angive én, der afviger fra faktureringsadressen?

Ja, dette er muligt under bestillingen under "Redigér leveringsadresse". Hvis du allerede har afgivet din ordre, kan leveringsadressen ændres, så længe pakken er "under behandling". Fra det tidspunkt, hvor status er "i forsendelse", kan der ikke længere foretages adresseændringer.

Annullering / tilbagekaldelse af bestilling

Du kan annullere din bestilling på følgende side:

Hvilken betalingsmetode er den hurtigste?

Ved betaling med PayPal, Visa/Dankort eller andet betalingskort eller via faktura, kan vi hurtigst registrere din betaling og behandle din bestilling.

Jeg har foretaget flere bestillinger. Kan de lægges sammen?

Da behandlingen af ​​ordrer er fuldstændigt automatiseret, er dette desværre ikke muligt at sammenlægge bestillinger, der er foretaget hver for sig.

Jeg har et produktforslag

Vores indkøbsteam er konstant på jagt efter nye idéer og inspiration og modtager med glæde dit produktforslag. Fortæl os her, hvad vi som det næste bør tilføje til til vores sortiment: :

Hvor lang tid kan det tørrede frugt og nødderne holde sig?

Generelt har alle nødder og tørrede frugter en holdbarhed på op til ni måneder. Produkter i pulverform har normalt en holdbarhed på 1-2 år. Du kan også finde de tilsvarende holdbarhedsdatoer på emballagen. Som understøttelse til produkternes holdbarhed, bør de opbevares tørt og køligt. Desuden skal de opbevares godt tillukket og beskyttet mod solen.

Jeg har modtaget et forkert produkt / et produkt mangler i min bestilling

Der kan desværre også forekomme fejl i god og effektiv logistik. Hvis et produkt mangler eller du har modtaget en forkert vare, så giv os besked her, så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig:

Er jeres produkter af råkostkvalitet?

Vi kan ikke garantere dig nogen råkostkvalitet for vores produkter. Produkterne tørres i solen eller i en tørretunnel (ovn) for den ønskede restfugtighed. Temperaturerne under soltørring overstiger ofte 40 ° C i skyggen. Det kan som udgangspunkt antages, at produkterne tørrer i solen ved omkring 60 ° C. Gennemsnitstemperaturer på 60 ° C gælder også i tørretunnelen. Nogle typer nødder holdes også over varmt vand inden de knækkes.

Hvorfor så meget ekstra papir i forsendelseskassen?

Tidligere forsøgte vi at anvende så lidt ekstra papir som muligt ved forpakningen af vores forsendelser. Desværre var resultatet hyppige transportskader, især på glas. For at spare tid, problemer og tilbagelagt leveringsvej besluttede vi at anvende lidt mere fyldstof.

Kan jeg stadig tilføje en rabatkode efter bestillingen er afgivet?

Nej, når bestillingen er gennemført kan der ikke længere tilføjes en rabatkode. Du kan dog annullere din ordre, mens den stadig er under behandling, og derefter foretage den på ny med rabatkoden.

Er alle betalingsmetoder sikre?

Ja, alle betalingsmetoder er sikre. Hver betalingsmetode tilbydes af et anerkendt firma, er TÜV-godkendt og krypteret.

Hvor finder jeg produkternes næringsindhold?

Du kan finde hvert produkts næringsindhold under det respektive produkts beskrivelse eller i dets produktspecifikation.

Er jeres produkter velegnede for allergikere?

Vi kan ikke garantere, at vores produkter er egnede for alle allergikere. Er du i tvivl om hvorvidt du kan tåle et produkt i vores sortiment, anbefaler vi at forhøre dig hos din læge og få professionel rådgivning med udgangspunkt i det pågældende produktets ingrediensliste.

Leveringstid og pakkesporing

KoRo leverer i øjeblikket i hele Europa. Leveringstiden og -omkostningerne varierer afhængigt af, hvor du bor. For levering til Tyskland opkræver vi et forsendelsesgebyr på 4,90 euro. Vi sender dine bestillinger til Danmark med GLS eller UPS - afhængigt af dit valg. Leveringen er 45 kr. For bestillinger fra 750 kr. er forsendelsen gratis. Når vi har overdraget pakken til den valgte leverandør, modtager du et sporinsnummer, hvormed du til enhver tid kan følge status på din forsendelse. Bestillinger foretaget i weekender og på helligdage afsendes den næstfølgende arbejdsdag.

Jeg har en produktreklamation

Vi gør umage når vi vælger produkter til vores sortiment, men det er velkendt, at smag er forskellig, så det kan ske, at du er utilfreds med det ene eller det andet produkt. Derudover består vores sortiment stort set af naturlige produkter, så der i enkelte tilfælde kan opstå fejl på trods af vores strenge kvalitetssikring og -styring. Send os detaljerne om din bestilling og et foto som bevis ved hjælp af reklamationsformularen, således at vi hurtigere kan hjælpe dig videre med erstatning eller refusion:

Jeg har bestilt et gavekort, men endnu ikke modtaget det

Vi sender udelukkende gavekort i digital form til den registrerede e-mail-adresse. Forsendelsen finder sted kort tid efter bestillingen er fuldført. Tjek også din spam-mappe.

Hvilke lande leverer I til?

Vi leverer til alle landen inden for EU, her i blandt Tyskland, Østrig, Frankrig, Holland, Finland, Italien, Spanien, Polen, Sverige, Tjekkiet og Danmark. Derudover også i Schweiz og Storbritannien.

Tilbyder KoRo produktprøver?

Desværre kan vi ikke tilbyde prøver af hensyn til omkostninger og emballering. Vi kan ikke gøre nogen undtagelser her, fordi det med henblik på fødevaresikkerhed ikke er tilladt at ompakke varer i hånden for derefter at sende dem til kunder. I øvrigt er vores produkter så gode, at du ikke behøver smagsprøver....

Jeg har glemt at tilføje en vare til min bestilling. Kan jeg gøre dette efter gennemført ordre?

Det er desværre ikke muligt at tilføje yderligere varer til en bestilling, der er afgivet, da behandlingen af ​​denne er fuldstændigt automatiseret. Du kan dog annullere din ordre mens den stadig er underlig behandling (dvs. endnu ikke er gået i forsendelse) og derefter foretage den igen med alle de ønskede varer.

Jeg vil gerne returnere min pakke / produkter

Ønsker du at returnere din bestilling eller et produkt, skal du bruge vores returformular:

Mit nøddesmørglas "plopper" ikke ved første åbning og / eller har ingen kvalitetsforsegling

Vores nøddesmør fremstilles af forskellige producenter, der anvender forskellige forarbejdsningsmetoder til konservering af den respektive nøddesmør. Nogle af vores nøddesmørglas er derfor lettere at åbne end normalt, hvilket kan forurolige forbrugeren. Dette er dog i overensstemmelse med de pågældende producenters hensigt og produktionsmetode og påvirker ikke nøddesmørrets hygiejne eller holdbarhed. Vores kvalitetsforseglinger sættes også kun på nogle af vores nøddesmør, afhængigt af producenten.

PayPal

PayPal er en nem og bekvem betalingsmetode, med hvilken du via få klik kan betale for alle køb på internettet. PayPal er efter kort og MobilePay den tredje mest brugte betalingsform til online shopping blandt danskerne. Når slutningen af bestillingsprocessen foretages betalingen via din PayPal-konto med et enkelt klik. Jo hurtigere din betaling er modtaget, desto hurtigere får du dine bestilte produkter. PayPal har eksisteret i over 10 år. På nuværende tidspunkt anvendes betalingsmetoden af mere end 230 millioner mennesker fordelt over 190 nationer. Hvis du ikke bruger denne tjeneste endnu, kan du oprette en PayPal-konto under betalingsprocessen. Ved betaling med PayPal sender vi din ordre så hurtigt som muligt.

Generelle spørgsmål

Send os dit spørgsmål ved hjælp af vores kontaktformular.

Hvor er min pakke / trackingnummer?

Har du spørgsmål til din forsendelse – har fragtfirmaet ikke leveret din pakke korrekt, har du endnu ikke modtaget noget trackingnummer eller virker trackingnummeret ikke - bedes du kontakte os via vores forsendelsesstatusformular. Bemærk venligst ved bestilling via forudbetaling, at din pakke først sendes, når betalingen er modtaget Dette kan tage 1-2 arbejdsdage for indenlandske overførsler og op til 3 arbejdsdage for internationale overførsler.

Hvor kan jeg finde feltet til indtastning af rabatkoden?

Gå til indkøbskurvssymbolet øverst i shoppens højre hjørne. I vinduet, der vises, finder du et felt med „Indtast rabatkode'. En anden mulighed er under 'Rediger indkøbskurv'. Desværre er det ikke længere muligt at indtaste en kode i det sidste bestillingstrin. Hvis bestillingen endnu ikke er gennemført, kan du gå tilbage til indkøbskurven og indtaste koden.

Hvornår vil min ønskede artikel være tilgængelig igen?

Medmindre der er angivet en bestemt dato under den respektive artikel i shoppen, kan vi desværre ikke give nogen præcis information om varens tilbagekomst i shoppen. Afhængigt af produktet kan der undertiden opstå komplikationer eller forsinkelser i leveringen på grund af dårlige eller sæsonbetinget udeblivende høster. Vi gør altid vores bedste for at have alle produkter tilbage på lager hurtigst muligt. Vi tilbyder muligheden for at notificere dig via e-mail, så snart varerne er på lager igen. Til dette finder du et felt i den respektive produktbeskrivelse.

Hvor finder jeg svar på produktspecifikke spørgsmål?

Information om oprindelse, næringsindhold, sort, sammensætning, forarbejdning, allergener og meget mere kan findes i vores shop under det respektive produkt. Der finder du en såkaldt specifikation til næsten ethvert produkt, som indeholder (som titlen antyder) specifik information om det pågældende produkt. Besvares dit spørgsmål ikke der, bedes du venligst bruge en af ​​vores kontaktformularer.

Min pakke er beskadiget

Er din pakke blevet beskadiget, dvs. er emballagen ved modtagelsen åben eller revet op, skal du udfylde beskadigelsesformularen, så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig:

Hvordan ved jeg, hvornår bestillingsprocessen er gennemført?

Du modtager en ordrebekræftelse så snart din bestilling er gennemført.

Gavekort

Har du et gavekort, du gerne vil bruge på din bestilling? Den indløser du nemt i indkøbskurven når du går til betaling. Dækker gavekortet ikke hele fakturabeløbet, kan du vælge én af ​​de ovennævnte betalingsmetoder som supplement til at udligne differensen. Er gavekortet på et højere beløb end værdien af ​​din ordre, gemmes det resterende beløb naturligvis. Dette kan indløses på din næste ordre ved igen at angive koden i indkøbskurven.