Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 5% rabat på din næste ordre ! 💌

KoRo's værdier

KoRo blev grundlagt i 2014 med det formål, at gøre kvalitetsvarer til fair priser tilgængelige for alle ved at springe handelsled over, effektivisere procesflowet og masseemballere med enkelt design. Vores virksomhed startede med denne idé for næsten ni år siden. I dag skiller KoRo sig ud fra konkurrenterne med sin effektive bulkemballage, unikke produkter som daddel-hasselnøddecreme, usædvanlige nøddesmør, et bredt udvalg af snacks og andre specialprodukter, som normalt ikke findes i konventionelle supermarkeder. Vores vision er at blive Europas førende leverandør af langtidsholdbare fødevarer og at ekspandere globalt. For at opnå dette forfølger vi følgende værdier:

Passion

Vores hjerter banker for lækker mad af høj kvalitet! Vi ønsker at formidle denne passion til vores kunder og tilbyde dem de bedst mulige produkter for at inspirere dem. Derfor lægger vi vægt på smag, mundfølelse, udseende, ingredienser, økologisk landbrug og meget mere. Produkter skal smage godt, være sikre og overbevise uden mange tilsætningsstoffer. Det er derfor, kvalitet har højeste prioritet hos KoRo. Vores indkøbs- og kvalitetsstyringsteam anvender dette princip på vores produkter hver dag og skaber dermed kernen hos KoRo: enkle, gode produkter.

Nysgerighed

Vi gentænker detailhandlen ved at tilbyde lækre og innovative produkter fra hele verden og bringe kunderne tættere på producenter og produkter. Vi ønsker at gå nye veje for at ændre fødevarehandlen og er altid på udkig efter mere bæredygtige løsninger. Vores store mål er at købe alle produkter uden omveje og være så tæt på konceptet "direkte handel" som muligt.

Gennemsigtighed

Vi ønsker at informere kunderne om virksomheden, produkterne, priserne og emballagen og dermed fremme gennemsigtig kommunikation i øjenhøjde. Det er vigtigt for os at give et realistisk indblik i hverdagen og beslutningerne i en handelsvirksomhed og at give kunderne mulighed for at træffe en informeret købsbeslutning og se nærmere på fødevarer, deres ingredienser og oprindelse.

Integritet

For at opbygge tilliden til os som virksomhed er vi tro mod vores ord. Vi kommunikerer åbent om svagheder og formidler kun de værdier, som vi selv handler efter - uden at pynte på tingene. Vi har f.eks. i lang tid taget afstand fra rabatkampagner, fordi vores mål er at tilbyde vores kunder en permanent fair pris. Det er vi fortsat tro mod. Men i dag er vi nødt til at sætte produkter ned på grund af lageroverskud. Denne udsalgskategori eller vores julekalenderrabatter efter jul er ikke typiske for KoRo, men de er med til at modvirke madspild. Ved at indrømme fejl - såsom at være for dogmatiske omkring rabatter - kan vi komme videre. Med denne ærlighed ønsker vi at have en varig indflydelse på fødevarehandelen.

Bæredygtighed

For at kunne inspirere vores kunder i lang tid fremover ønsker vi at kombinere økonomisk og økologisk bæredygtighed. I vores forståelse er disse to aspekter indbyrdes afhængige og tæt sammenvævede, for uden økonomiske ressourcer kan vi ikke træffe bæredygtige tiltag.